З метою забезпечення рівного доступу до освітніх послуг всіх учасників навчально-виховного процесу в Опорному закладі створюються відповідні умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами з урахуванням особливостей розвитку дітей: доступність будівель і приміщень, використання адекватних форм і методів навчально-виховної роботи, психолого-педагогічний супровід, налагодження співпраці з батьками (особами, які їх замінюють).

    З 1 вересня 2019-2020 навчального року в школі відкрито  інклюзивний клас, в якому навчається двоє учнів з особливими освітніми потребами. 

  Для забезпечення навчання в інклюзивному класі  в школі працюють асистент учителів, логопед-дефектолог, практичний  психолог;  обладнано кімнату психологічного розвантаження. 

    Також для дітей з особливими потребами організовано індивідуальну форму навчання. 

    Територія шкільного подвір’я має вільний доступ для маломобільних груп населення. Розмір вхідних дверей дозволяє перемістити маломобільну людину до приміщення школи.