/Files/images/мо.jpg

проблема, над якою працюють:

«Підвищення якості знань учнів і створення мотивації успіху на основі впровадження в освітній процес нових інноваційних технологій»


Список учителів шкільного методичного об'єднання                                                природничо - математичного циклу

Прізвище

та ініціали

вчителів

Дата

народження

Педагогічний

стаж

Категорія,

звання

Дата

курсової

перепідго-

товки

Навчальний заклад, який

закінчили

 

 

1

 

ГоробецьЛ.І.

 

 

23.01.76

 

21

 

Вища

 

2016

 

Вінницький педуніверситет

 

 

2

 

Гринчук З.Г.

 

03.02.62

 

35

 

Вища

 

2015

 

Одеський

педуніверситет

 

 

3

 

Кравець Л.А.

 

21.03.76

 

21

 

Вища

 

2017

 

Вінницький педуніверситет

 

 

4

 

Олексій Л.В.

 

25.03.82

 

10

 

ІІ категорія

 

2017

 

Уманський педуніверситет

 

 

5

 

Ткачук Г.Д.

 

21.01.69

 

27

 

Вища

 

2018

 

Уманський

педінститут

 

 

6

 

Чабанюк О.А.

 

11.12.71

 

24

 

І категорія

 

2015

 

Вінницький

педінститут

 

 

У 2019 – 2020 навчальному році вчителі природничо-математичного циклу

будуть працювати на вирішення таких проблем:

 

Горобець Л.І.

Інтерактивні методи навчання на уроках математики

Гринчук З.Г.

Розвиток критичного мислення на уроках географії

Кравець Л.А.

Практичне спрямування змісту уроків математики

Олексій Л.В.

Формування особистості через творчість на уроках інформатики

Ткачук Г.Д.

Використання пізнавально-пошукових прийомів та методів на уроках біології та хімії

Чабанюк О.А.

Формування пізнавальних інтересів учнів на уроках математики та фізики шляхом впровадження інноваційних технологій

План роботи методичного об'єднання на 2019-2020 н.р.

Засідання №1(вересень)

Тема:Організація навчально-виховного процесу у 2019/2020навчальному році.

Мета: проаналізувати діяльність методичного об’єднання вчителів предметів природничо-математичного циклу за 2018/2019 навчальний рік та визначити пріоритетні напрямки роботи у поточному навчальному році.

Форма проведення: звіт, інформація, обговорення.



1. Аналіз роботи ШМО за 2018/2019 н.р.. Корегування планів роботи на 2019/2020 н.р. (керівник м/о
Горобець Л.І.)

2. Вивчення особливостей викладання предметів природничого - математичного циклу у 2019/2020 н.р. Вивчення нових програм, змін до діючих програм, врахування їх при плануванні уроків.(керівник м/о Горобець Л.І.)

3. Погодження календарно- тематичних планів з предметів (керівник м/о Горобець Л.І.)

4. Затвердження графіка проведення позакласних заходів з предметів природничо-математичного циклу.

5. Перевірка готовності навчальних кабінетів до роботи.

 

6. Про зовнішнє незалежне оцінювання. Аналіз результатів, організація підготовки учнів, поради учителям, учням, батькам. Завдання членам методичного об’єднання на 2019-2020 навчальний рік.

Засідання № 2(жовтень-листопад)


Тема: Модернізація навчально-виховного процесу шляхом
впровадження сучасних інноваційних технологій.

Мета:
– розглянути головні засади та особливості інновацій НУШ відповідно нового закону про освіту.;
– охарактеризувати шляхи впровадження інноваційних технологій навчання;
– розширити знання вчителів про інноваційні методи та форми навчання.

Форма проведення: круглий стіл, презентація, майстер-клас, інформація.


І. Круглий стіл.


1.Обговорення нового Закону про освіту. (
Кравець Л.А., директор, члени МО)
2. Компетентнісний потенціал навчального предмета. (
Гринчук З.Г. – учитель географії)
3. Наскрізні змістові лінії як засади до створення цілісної картини світу: методика реалізації. (Перегляд відео).


ІІ. Сучасні педагогічні технології.


1.Інноваційні технології навчання у сучасній школі. . (
Чабанюк О.А. – учитель фізики)
2.Застосування педагогічной технології “інтеграція”: плюси та мінуси(Члени МО)
3. Реалізація діяльнісного підходу до навчання хімії через використання дистанційних технологій(
Ткачук Г.Д. – учитель хімії)
4.Майстер-клас. «Я роблю так це» (Члени МО)

 

 

Засідання № 3 (січень)


Тема: Розвиток предметно-методичних та професійних компетентностейпедагогів як засіб підвищення предметних та ключовихкомпетентностей учнів.
Мета:
– визначити особливості уроків із застосуванням інноваційних технологій;
– розширити знання вчителів про способи, прийоми і форми навчання, що підвищують пізнавальний інтерес учнів;
– проаналізувати методи оновлення навчального процесу.
Форма проведення: обмін думками, досвідом, мастер-класи, інформація.


І. Теоретична частина.
1.Особливості методики уроків із застосуванням компетентністного підходу.(
Кравець Л.А.)
2.Співвідношення між ключовими і предметними компетентностями, що реалізуються в шкільному курсі інформатики. .(
Олексій Л.В.)


ІІ. Практична частина.
1.Мастер-клас ,,Елементи народознавства як засіб формування компетентностей на уроках географії” (Гринчук З.Г. – учитель географії)
2.Мастер-клас «Реалізація наскрізної змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» на уроках математики» .(Горобець Л.І.- учитель математики)
3.Тренінг (практичне заняття з педагогами) на тему: «Банк інновацій».
4. Урок з біології в 6 -му класі з проблемним питанням:»Елементи краєзнавства на уроках біології». (Ткачук Г.Д. – учитель біології)
5.Підсумки проведення ІІ етапу Всеукраїнських шкільних олімпіад, учнівських конкурсів.
6.Моніторинг навчальних досягнень учнів з предметів природничо-математичного циклу за І семестр (звіт вчителів МО).

 

Засідання № 4 (березень)


Тема. Шляхи вдосконалення роботи учителів щодо запровадження екологічного виховання як одного із способів виховання свідомості, відповідальності, соціальної адаптації.

Мета. Роль предметів природничо-математичного циклу у екологічному вихованні учнів.


1.Практичне заняття «Формування всебічно розвиненої особистості через любов до природи» . (
Ткачук Г.Д.)

2. «Елементи екологічної освіти на уроках фізики, хімії, інформатики(Члени МО)
3. «Екологічне виховання на уроках математики» .(
Горобець Л.І.- учитель математики)

4.Про особливості проведення навчальних проектів з фізики . (Чабанюк О.А. - учитель фізики)

 

5.Групова робота «Планування навчального проекту» (Члени МО)

Засідання № 5 (травень.)


Тема: Підсумки роботи методичного об’єднання природничо-математичного циклу за 2019-2020 н.р.

Мета:
– проаналізувати роботу шкільного методичного об’єднання природничо-математичного циклу за 2019/2020 навчальний рік та окреслити завдання на 2020/2021 навчальний рік;
– заслухати творчі звіти вчителів з питань самоосвіти.

Форма проведення: інформація, повідомлення, звіт.


1. Аналіз виконання навчальних програм членами ШМО. (
Горобець Л.І.)

2. Аналіз результатів контрольних зрізів знань учнів, їх участі в олімпіадах, всеукраїнських та міжнародних конкурсах.

3. Звіт вчителів ШМО природничо-математичного циклу про проведену роботу за рік (друкування, участь у професійних конкурсах, робота з обдарованими учнями)

4. Творча майстерня вчителя «Наступність уроботі початкової і середньої ланки навчання» (з досвіду роботи, члени м/о)

5. Звіт завідуючих кабінетами.

6. Підсумки роботи ШМО за рік.

7. Вироблення рекомендацій до плану роботи ШМО на наступний навчальний рік.