ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ ШКОЛИ

на 2019-2020н.р.

 

п/п

Зміст роботи

Дата

Відповідальний

 

Перше засідання

вересень

 

1.

Аналіз методичної роботи за минулий навчальний рік. Структура та напрямки методичної роботи у новому році. Обговорення та затвердження плану роботи на 2019-2020 н.р.

 

Бойко Н.М..

Члени МР

Кер. МО

2.

 Розподіл обов’язків між членами методичної ради

Погодження планів роботи МО.

Про організацію курсової перепідготовки  та атестації

 

Кравець Н.М.

Бойко Н.М..

Члени МР

3.

Про організаціюроботи з обдарованимидітьми, підготовку до предметнихолімпіад та інтелектуальнихконкурсів.

 

Бойко Н.М.

 

4.

Про продовження роботи над єдиною методичною проблемною темою: «Створення сприятливих умов для розвитку творчого потенціалу педагогічних працівників»

 

Бойко Н.М.

 

5.

Про створення творчих груп та обговорення  їх плану роботи

 

Бойко Н.М.

6.

Визначення змісту, форм і методів підвищення кваліфікації педагогів у 2019-2020н.р.

 

Бойко Н.М.

 

7

Організація взаємовідвідування відкритих уроків на І семестр

 

Бойко Н.М.

8.

Круглий стіл  «Особливості роботи з учнями 5 класу у період адаптації».

 

Прокопенко Л.М.

Члени МР

9.

Створення творчої групи по підготовці педради «Роль самоосвіти вчителя в досягненні результативності освітнього процесу»

 

Бойко Н.М.

Прокопенко Л.М

10

Підготовка до проведення психолого-педагогічного семінару «Здібні та обдаровані:пошук, виявлення, розвиток.»

 

Бойко Н.М.

Прокопенко Л.М.

Члени МР

11.

Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури

 

 

Бурдейний М

 

 

Друге засідання

 

листопад

 

1.

Удосконалення процесу на основі сучасних технологій.

 

Бойко Н.М.

2.

Розробка плану проведення науково- практичного семінару «Роль особистості вчителя у формуванні творчого працездатного учнівського колективу»

 

Бойко Н.М..

 

3.

Про підготовку психолого-педагогічного семінару «Вплив успіху вчителя  на розвиток життєвої компетентності вчителя»

 

Прокопенко Л.М.

Члени МР

4.

Психолого-педагогічний консиліум «Адаптація учнів 5 класу до навчання в школі ІІ ступеня»

 

Бурлаченко С.В.

5.

Підсумки проведення І етапу шкільних предметних олімпіад та організація участі в ІІ районному етапі.

 

Бойко Н.М..

 

6.

Про підготовку  та проведення  предметних тижнів.

 

Прокопенко Л.М.

7.

Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

 

 

Бурдейний М.В

8

Випуск методичного бюлетеня

 

Бойко Н.М.

Прокопенко Л.М

9

Створення творчої групи по підготовці педради «Взаємозвязок  творчих можливостей учителя і учня та результативність педагогічної діяльності щодо підвищення рівня навчальних досягнень та загальної культури учнів»

 

 

Бойко Н.М.

Прокопенко Л.М

 

Третє засідання

січень

 

1.

Аналізефективностіметодичноїроботи за І семестр.

 

Бойко Н.М..

Кер.МО

2.

Аналіз особливостей сучасного уроку. Організація взаємовідвідування відкритих уроків на ІІ семестр

 

Бойко Н.М

Кер.МО

3.

Мистецтво ведення сучасного уроку-запорука якісної освіти.

 

Хахалина О.І.

Кер.МО

5.

Про виконанняграфіка курсового підвищеннякваліфікаціїпедпрацівниківза 2019р.

 

Бойко Н.М

6.

Моніторинг знань учнів за І семестр

 

Бойко Н.М

7

Аналіз результативності участі у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад

 

Бойко Н.М

8

Про організацію підготовки до державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання.

 

Бойко Н.М

9

Про роботу проблемної

групи «Тестовий контроль навчальних досягнень учнів  у підготовці до ДПА та ЗНО

 

Бойко Н.М.

Прокопенко Л.М Хахалина О.І

10

Організація проведення науково- практичного семінару семінару «Навчаючи інших-навчаюся сам» (впровадження інноваційних методів роботи з обдарованими учнями )

 

Бойко Н.М..

Кер.МО

11

Про підсумки фронтального аналізу стану викладання предметів гуманітарного циклу (англійської та української мови)

 

Бойко Н.М..

Кер.МО

 

 

Четверте засідання

 березень

 

1.

Про стан методичногосупроводувпровадженняособистісно-орієнтованихтехнологій в школі

 

Кер.МО

2.

Роль методичної служби у проведенні атестації та підвищенні кваліфікації педпрацівників.

 

Кравець  Л.А.

Кер.МО

3.

Про діяльність шкільного методичного об’єднання вчителів суспільно-філологічного циклу

 

Чабанюк О.А.

4.

Про стан методичного супроводупідготовки та проведенняпредметнихучнівськихолімпіад та інтелектуальнихучнівськихконкурсів.

 

Хахалина О.І.

 

5.

Підсумок участі учнів у ІІ та ІІІ етапі предметних олімпіад.

 

Бойко Н.М..

 

6.

Створення творчої групи по підготовці педради «Роль особистості класного керівника у формуванні творчого працездатного колективу учнів»

 

Бойко Н.М.

Прокопенко Л.М

7.

Педагогічний консиліум

 «Підготовка до ДПА в 4,9, та 11 класах»

 

Бойко Н.М.

Прокопенко Л.М

Кер.МО

 

П’яте засідання

травень

 

1.

Про підсумкиметодичноїроботи у 2019-2020н.р.

 

Бойко Н.М..

Кер.МО

2.

Про підсумки роботи педколективу над науково-методичною проблемою. Про стан самоосвітньої діяльності та методичної активності педагогічних працівників

 

Бойко Н.М..

Члени МР

3.

Стан методичного супроводуорганізаціївикладанняпредметівматематично-природничого циклу

 

Кравець Л.А.

Бойко Н.М.

4.

Про діяльністьшкільного методичного об’єднаннявчителівпочаткових класів

 

Овсяденко Л.В.

 

5.

 

Про результатиучастівчителівшколи в районному та обласномуетапі конкурсу «Учитель року-2020», «Класнийкерівник року»

 

Бойко Н.М

Прокопенко Л.М.

6.

Про стан виконання графіка курсового підвищення кваліфікації педпрацівників у 2019-2020 н.р.  Планування замовлення на 2020-2021 н. р.

 

Бойко Н.М

7.

Про перспективні напрямки науково-методичної роботи на 2020-2021 навчальний рік.

 

Члени МР

 

8.

Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури.

 

Бурдейний М.

 

Графік проведення педрад у 2019-2020н.р.

 

Серпень

«Підведення підсумків роботи Опорного закладу за 2018-2019 навчальний  рік та затвердження завдань та плану роботи школи на 2019-2020 навчальний рік.»

Жовтень

«Роль самоосвіти вчителя в досягненні результативності освітнього процесу».

 Січень

«Взаємозв’язок творчих можливостей учителя і учня та результативність педагогічної діяльності щодо підвищення рівня навчальних досягнень та загальної культури учнів.»

 Березень

«Соціально-педагогічні проблеми гуманізації виховання учнів у сучасних умовах»

 Травень

«Психолого-педагогічні аспекти виховання активного, свідомого громадянина».

 Червень

·        Про переведення учнів 5-8-х, 10-х  класів до наступного класу.

·        Про нагородження похвальним листом та грамотою.

 

          Про випуск учнів 9-х класів.

Контроль  за станом викладання та відповідністю досягнень учнів вимогам навчальних програм на 2019-2020н.р.

 

·       Англійська мова – І семестр (жовтень)

·       Українська мова  (5-11 клас)  - І семестр (листопад)

·       Трудове навчання(3-4 клас) - ІІ семестр (лютий)

·       Я досліджую світ (технологічна галузь) -1-2 клас –   ІІ семестр (лютий)

·       Математика (5-11 клас) –ІІ семестр ( березень)

 

·       Астрономія (11)  - ІІ семестр ( квітень)