/Files/images/класні керівники.jpg

Для керування виховним процесом у школі створено методичне об'єднання класних керівників.

 

Керівник методоб`єднання - Прокопенко Людмила Миколаївна

 

До даного об'єднання входять:

1. Бурлаченко С.В. - класний керівник 1 класу.

2. Щербата В.Г - класний керівник 2 класу.

3.  Овсяденко Л.В.- класний керівник 3 класу.

4. Малкіна Я.І. - класний керівник 4 класу.

5.Гайдук О.А. - класний керівник 5 класу.

6. Гевел С.В. - класний керівник 6 класу.

7. Хахалина О.І. - класний керівник 7 класу.

8. Гринчук З.Г. - класний керівник 8 класу.

9. ГоробецьЛ.І.- класний керівник 9 класу.

10. Сулима С.В.  - класний керівник 10 класу.

11.  Таранюк Н.І.- класний керівник 11 класу.

12.  Вознюк Н.А. - вихователь ГПД.

13. Кравець Р.О. - педагог - організатор.

 

 

Проблема, над якою працює шкільне методичне об'єднання класних керівників у 2019-2020 н.р.:

 

""Формування в учнів національно -  патріотичних почуттів, любові до свого народу, рідної мови, традицій народних ремесел на основі виховання ціннісного ставлення до держави та суспільства"

 

 

МО класних керівників

у 2019-2020 навчальному році

ставить такі завдання:

 

-Постійно брати участь у роботі школи передового, перспективного і новаторського педагогічного досвіду.

- Ознайомитись із творчими лабораторіями учителів-новаторів шкіл району  та області.

- Стежити за новинками в педагогічній літературі, вивчати і впроваджувати в своїй роботі досвід колег.

- Приділяти більшу увагу проблемам молодих класних керівників, їх адаптації до шкільного життя.

- Посилити індивідуальну роботу з дітьми, схильними до правопорушень.

- Приділити особливу увагу організації роботи з обдарованими дітьми.

- Працювати над створенням оптимальних умов для розвитку обдарованих дітей, забезпечення їх самореалізації.

- Спрямувати роботу класного керівника для формування спільної програми дій школи і сім'ї у становленні юної особистості.

- Залучити батьків до активної участі в організації і проведенні позакласних заходів.

- Виховувати інтерес до вивчення рідного краю, почуття патріотизму.

- Працювати над вдосконаленням та розвитком системи учнівського самоврядування.

- Формувати життєтворчу юну особистість шляхом впровадження основних принципів особистісно- орієнтованої освіти.

Картинки по запросу анімація квіти

план роботи методичного об'єднання класних керівників на 2019-2020 н.р.

 

І засідання   Вересень

ЗМІСТ

Відповідальні

1.

Про результати виховної роботи у 2018-2019навчальному році.

ЗДВР

2.

Ознайомлення з нормативно-правовими документами на 2019-2020 н. р

ЗДВР

3.

Розгляд та затвердження плану роботи методичного об’єднання класних керівників на 2019-2020 н.р.

ЗДВР

4.

Про шкільний конкурс «Кращий клас року». Ознайомлення з положенням конкурсу.

ЗДВР

5.

 

 

6.

Про організація та проведення профілактичної роботи щодо попередження випадків боулінгу серед учасників освітнього процесу 

Планування виховної роботи  на І семестр.

ЗДВР

 

 

ІІ засідання    Грудень

ЗМІСТ

Відповідальні

1.

Доповідь «Виховання правової культури – шлях до побудови правової держави.»

Сулима С.В.

2.

Роль Ради профілактики правопорушень у вирішенні проблеми важковиховуваних учнів

Прокопенко Л.М.

3.

Метод проектів у виховній роботі класного керівника

Олексій Л.В.

4.

Хід виконання плану заходів з реалізації Державної соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2020 року

ЗДВР

5.

«Скринька невирішених питань» - « Які традиційні та інноваційні форми роботи з правового виховання є результативними?»             

Класні керівники

6.

 Планування виховної роботи  на ІІ семестр.

ЗДВР

ПО

 

ІІІ засідання Березень

ЗМІСТ

Відповідальні

1.

Особливості спілкування з підлітками: труднощі спілкування з педагогічно запущеними підлітками; проблема етики спілкування вчителя з учнями.

Ткачук Г.Д.

2.

Забезпечення психолого-педагогічної допомоги батькам у вихованні дітей

Прокопенко Л.М.

3.

Гармонізація родинного та шкільного виховання на засадах педагогіки життєтворчості.

Бондарина Т.С.

4.

Творчий звіт класних керівників, що атестуються.

Горобець Л.І

 

ІV засідання Травень

 

ЗМІСТ

Відповідальні

1.

Патріотичне виховання як соціальна - педагогічна проблема сучасності

 

Овсяденко Л.В.

2.

Форми та методи формування національної свідомості та патріотизму серед школярів.

 

Горобець Л.І

3.

Про результати контролю за якістю проведення виховних годин.

 

ЗДВР

4.

Аналіз роботи МО класних керівників за навчальний рік. Складання перспективного плану роботи МО класних керівників на 2020-2021 навчальний рік.

 

ЗДВР

/Files/images/7187.gif

проблема самоосвіти

Прізвище, ім’я, по батькові  учителя

Проблема самоосвіти

Форма виконання роботи

Термін виконання роботи

1.

Бурлаченко Світлана Віталіївна

Виховувати уміння розуміти і цінувати твори мистецтва, любов до природи і розуміння її краси, відчувати і відтворювати прекрасне у повсякденному житті

Папка

2019-2020

2.

Щербата Валентина Григорівна

Екологічне виховання

Через любов до природи виховувати любов до рідного краю.

Папка

2019-2020

3.

Овсяденко Людмила Валентинівна

Етичне виховання

Спонукати дітей до формування корисних звичок. Сприяти усвідомленню найважливіших цінностей моралі та етики.

Папка

2019-2020

4.

Малкіна 

Яна

Ігорівна

 Естетичне виховання молодших школярів

Папка

2019-2020

5.

Горобець  Любов Іванівна

Орієнтація кожного учня на розвиток його можливостей; розвиток творчої особистості; формування успішної особистості школяра.

Папка

2019-2020

6.

Сулима Світлана Василівна

Формування в учнів орієнтирів на загальнолюдські цінності через інтерактивні технології та технології сталого розвитку.

Папка

2018-2019

7.

 Гайдук

Олена 

Анатоліївна

 Формування в учнів свідомого ставлення до народних традицій , звичаїв та обрядів.

8.

Гевел 

Сергій Васильвич

Виховання духовної культури особистості та створення умов для вільного формування  в учнів власної світоглядної позиції.

Папка  

2019-2020

9.

Кравець Руслана Олександрівна

Формування та розвиток творчої особистості учня у виховній системі школи 

Папка

2019-2020

10

Гринчук Зіна Гаврилівна

Екологічне виховання

Формування екологічної культури учнів.

Папка

2019-2020

11

Таранюк Ніна Іванівна

Національно - патріотичне виховання учнів.

Папка

2019-2020

12

Хахалина 

Олена 

Іванівна

Формувати і розвивати свідому особистість з активною громадянською позицією.

Папка

2019-2020

13

Вознюк Надія Анатоліївна

Впровадження інноваційних ідей навчання та виховання з метою формування особистості учня, розвитку його духовного потенціалу.

Папка

2019-2020