мета, завдання, основні принципи                        та положення діяльності               учнівського врядування

Проблема, над якою працює учнівське врядування:

  • підвищення рівня навчальних досягнень учнів;
  • вироблення культури поведінки, законослухняності у школярів;
  • організація змістовного відпочинку школярів.

Основною метою діяльності учнівського врядування є:

  • розвиток співробітництва та розширення дружніх стосунків серед дітей;
  • виховання у дітей віри в себе, в свої сили, любові до своєї Батьківщини, до краю, в якому народився, до України;
  • вивчення минулого свого народу;
  • збереження природи рідного краю;
  • утвердження та примноження традицій українського народу;
  • прищеплення любові до праці;
  • розвиток творчих здібностей та інтелектуального потенціалу особистості;
  • надання необхідної інформації та допомоги учням.

Для досягнення мети учнівське врядування вважає пріоритетним такі напрямки діяльності:

  • організація і проведення культурно - освітніх, спортивних та інших масових заходів;
  • утвердження та примноження традицій свого народу;
  • участь у заходах по охороні навколишнього середовища.

Функції учнівського врядування:

  • забезпечення порядку в школі, організація чергувань в школі, в класах, в шкільній їдальні;
  • організаціядозвілля на перервах;
  • проведення загальношкільних лінійок, зборів, конференцій, виставок;
  • організація самообслуговування в класах, контроль за дотриманням санітарно - гігієнічних вимог;
  • організація роботи по збереженню шкільного майна, підручників;
  • організація роботи по благоустрою території школи;
  • підготовка і проведення конкурсів, творчих свят, змагань;
  • контроль за відвідуванням учнями школи;

Права, обовязки та повноваження:

  • показувати приклад у навчанні та поведінці;
  • виконувати всі доручення адміністрації, вчителів школи;
  • проводити рейди перевірок, огляди, готувати лінійки;
  • брати активну участь у підготовці та проведенні вечорів відпочинку;
  • контролювати дисципліну та порядок в школі;
  • контролювати відвідування учнями уроків, порядок під час чергування в школі;
  • збиратися на свої засідання та вносити власні рішення в межах своїх повноважень;
  • приймати рішення з найважливіших питань школи;
  • вносити пропозиції з питань навчання та дозвілля;
  • координувати роботу класів;
  • піклуватися про молодших школярів, піклуватися про ветеранів;

 

основні напрями діяльності органів учнівського врядування

            1.     Центр  «Навчання та творчості»:

-         проводить  роботу з вироблення в учнів свідомого ставлення до навчання;

-         організовує консультаційну допомогу з предметів;

-         бере участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;

-         контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників;

-         веде боротьбу з пропусками уроків;

-         залучає учнів в гуртки, виступає з ініціативою про створення нових гуртків за інтересами;

-         надає допомогу вчителям в організації тематичних вечорів;

-         бере участь у підготовці і проведенні бесід в класах  (про режим дня, виконання домашніх завдань, користь читання);

-         збирає і систематизує матеріал-інформацію про стан успішності в кожному класі;

-         виховує культуру читання та бережливе ставлення до книги, підручника;

-         проводить бесіди, рейди-перевірки на краще збереження підручників.

 

         2.     Центр «Дисципліни та порядку»:

-         забезпечує захист прав та інтересів учнів;

-         організовує допомогу дітям-інвалідам та дітям з малозабезпечених сімей, дітям-сиротам;

-         контролює дотримання дисципліни учнями в позаурочний час;

-         організовує чергування учнів  по школі та під час проведення свят, масових заходів, вечорів відпочинку;

-         контролює та оцінює чергування по класах;

-         контролює дотримання  учнями Статуту школи (Правил внутрішкільного  розпорядку  учнів);

-         контролює відвідування учнями школи;

-         надає допомогу педагогічному колективу у вивченні свідомої дисципліни, приймає участь у розробці законодавчих документів, правил поведінки в школі, стежить за їх виконанням;

-         організовує змагання за високу організованість класу, відсутність факторів порушення дисципліни, охорони громадського порядку, вміння ввічливо і старанно поводитись у школі, вдома, у колі друзів, за межами школи;

-         розглядає порушення різних правил, різні конфлікти;

-         виходить з пропозиціями на батьківський комітет, педраду, координаційну раду;

-         організовує правову освіту (вивчення Правил для учнів, Статуту школи, документів про освіту, учнівське самоврядування, адміністративного та кримінального кодексів, інших правових документів), проводить зустріч з правоохоронцями.

 

          3.     Центр «Культури та відпочинку»:

-         залучає дітей до позаурочної діяльності, організації змістовного дозвілля та відпочинку, до художньої самодіяльності;

-         підбирає матеріали для написання сценаріїв різноманітних свят, вечорів відпочинку, зустрічей;

-         організовує проведення загальношкільних свят, вечорів, дискотек, різних конкурсів, відзначення народних традицій;

-         готує творчі виставки учнів;

-         встановлює зв'язки з кінотеатрами, клубами, музеями;

-         вивчає побажання учнів щодо організації і роботи гуртків художньої самодіяльності, образотворчого мистецтва;

-         в кожному класі організовує культурно-масову роботу, залучає учнів до участі в загальношкільних заходах;

-         організовує в школі ігротеки для розваг і занять учнів у вільний час;

-         оформляє альбоми до пам`ятних дат, традиційних свят в школі ("Літопис класів");

-         організовує культпоходи та екскурсії з врахуванням заявок класних колективів. 

 

              4.     Центр "Спорту та охорони здоров'я":

-         пропагує здоровий спосіб життя (антиалкогольну, антитютюнову, антинаркотичну програми);

-         залучає учнів та батьків до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи;

-         організовує роботу спортивних секцій, груп здоров`я;

-         проводить спортивні ігри на перервах та після уроків;

-         організовує загальношкільні спортивно-оздоровчі заходи;

-         контролює санітарний стан у школі, класах, дотримання гігієнічного режиму в їдальні, особисту гігієну учнів;

-         приймає участь у підготовці та проведенні позакласних заходів щодо формування навичок здорового способу життя  та культури поведінки;

-         проводить санітарно-освітню роботу серед учнів (випускає санбюлетні, проводить бесіди, дискусії, анкетування, тематичні вечори).

 

             5.     Центр «Бережливих»:

-         виховує в учнів бережливе ставлення до шкільного майна;

-         створює бригади учнів для ремонту меблів та інвентарю на протязі навчального року та в літній період;

-         організовує чергування на закріплених за класами територіях школи;

-         проводить рейдперевірки збереження шкільного майна та чергування один раз в місяць;

-         організовує змагання між класними колективами по збереженню шкільного майна;

-         веде облік збереження шкільного майна, закріпленого за тим чи іншим класом;

-         викликає на засідання учнів, які поламали меблі, входить з пропозицією до педагогічної ради або директора школи про прийняття адміністративних заходів до учнів, що проявили недбале ставлення до шкільного майна;

-         проводить профорієнтаційну роботу в школі, виховує  інтерес та повагу до майбутньої професії;

-         піклується про ветеранів, інвалідів, вдів, пристарілих;

-         організовує проведення трудових операцій, десантів.

 

        6.     Центр « Інформації»:

-         забезпечує гласність в діяльності органів учнівського самоврядування;

-         інформує учнів, батьків, вчителів про всі події, які відбуваються в школі, класі через шкільну газету "ШКОЛЯДА";

-         розвиває у дітей уміння збирати інформацію, обговорювати теми рубрик і матеріалів шкільної газети;

-         сприяє підвищенню інтересу учнів до життя школи;

-         забезпечує інформацією з життя школи (гарячі новини, вітання на замовлення, спортивні новини, інформаційний вісник безпеки житттєдіяльності, музичний калейдоскоп, навколо світу, підсумки роботи);

-         збирає та обробляє дані, надає інформацію щодо подальшої діяльності органів учнівського самоврядування.

         7. Центр « Пам'ять»:

Центр сприяє вихованню у дітей доброзичливості, щедрості, почуття поваги та співчуття до людей, дітей пільгових категорій.

- Бере активну участь у сільських благодійних заходах, акціях, операціях.

Педагоги - консультанти

Центр «Культура і відпочинок» - заступник директора з виховної роботи

Прокопенко Людмила Миколаївна

Центр «Навчання і творчості» - заступник директора з навчально-виховної роботи

Бойко Наталя Миколаївна

Центр «Пам'ять» - педагог – організатор

Кравець Руслана Олександрівна

Центр «Інформації» - вчитель трудового навчання

Гевел Сергій Васильович

Центр «Дисципліни і порядку» - Вчитель математики

Горобець Любов Іванівна

Центр «Бережливих» - бібліотекар

Бурдейний Микола Віталійович

Центр «Спорту та охорони здоров'я» - вчитель фізичного виховання

Хахалина Василь Олексійович

Робота педагогів-консультантів

1) готують учнів до самоврядування;

2) керують їх діяльністю;

3) поступово розширюють функції самоврядування в різних сферах діяльності;

4) рекомендують органам самоврядування суспільнозначущі і цікаві колективні справи;

5) чітко визначають обов'язки членів центрів;

6) залучають в роботу учнівського самоврядування школи якомога більшу кількість учнів;

7) зміцнюють і розвивають колективні традиції;

8) організовують постійний контроль за виконанням єдиних педагогічних вимог до учнів за допомогою самоврядування;

9) будують взаємини між органами самоврядування, коллективом учнів і педагогів на ідеях педагогіки  співробітництва;

 

10) розширюють гласність в роботі органів самоврядування.

План роботи учнівського врядування

 

 

січень

1.Затвердження плану-сітки засідань ради на ІІ семестр.

2.Обговорення пропозицій до плану проведення лінійок та інформацій у ІІ семестрі.

3. Затвердження плану роботи органів самоврядування на лютий.

 

лютий

1.Відзначення в школі  Дня Святого Валентина.

Співпраця з класами у проведенні цього свята.

2.Підготовка до участі у фестивалі «Проліски надії - 2020»

3. Затвердження плану роботи органів самоврядування на березень. 

 

березень

1.Інформація ради про  плани проведення Шевченківських днів в школі .

2.Діяльність навчальної комісії, щодо підготовки учнів до уроків.

3. Затвердження плану роботи органів самоврядування  на квітень.

 

квітень

1.Робота комісії "Дисципліни і порядку" з класами, щодо благоустрою території школи.

Проведення акцій «Весняний десант», «Квітуй, шкільне подвір'я»

2.Правопорушення: які вони та як з ними боротися .

3. Затвердження плану роботи органів самоврядування на травень.

 

травень

1.Круглий стіл «Авторитет учнівської ради: надуманий чи реальний?»

2.Підготовка до проведення в школі вахти  пам'яті на честь Дня пам'яті і примирення .

3.Підготовка до проведення учнівської конференції:

”Підсумки роботи учнівського врядування за навчальний рік”.

 

Дні проведення засідань - перша п’ятниця місяця

 

17.01.,  07.02., 06.03.,03.04.,08.05.