Група продовженого дня є однією із форм виховання дітей і допомагає організувати найсприятливіші умови для їхнього відпочинку, навчання і виховання, поєднання навчально-виховної роботи на уроках і в позаурочний час. Вона забезпечує, враховуючи вікові особливості, їхній розумовий, моральний, естетичний, фізичний, духовний розвиток, створює умови для організації продуктивної праці, відкриває можливості всебічного виявлення і розвитку індивідуальних, здібностей, запитів та інтересів дітей.
Успішна робота продовженого дня залежить не тільки від того, наскільки цілеспрямовано спланована робота й наскільки правильно організований у ній режим. Від раціонального, з точки зору педагогічної і гігієнічної побудови, режиму залежить підвищення успішності, збереження достатньої працездатності і попередження втомлюваності учнів. Дотримання упродовж тривалого часу правильного режиму сприяє зміцненню здоров'я, створює життєрадісний настрій і підвищує працездатність школярів. Неухильне дотримання режиму виховує в учнів такі цінні якості як дисциплінованість, акуратність, організованість.
Процесу чергування в режимі дня праці і відпочинку в свою чергу сприяє збереженню в дітей найвищої працездатності.
Спеціальність вихователя продовженого дня складна, різноманітна за своїми вимогами до його особи і має
специфічні педагогічні функції. Група продовженого дня - об'єднання учнів під керівництвом педагога-вихователя, який з ними щодня заняття в позаурочний час відповідно до встановленого режиму
роботи відповідно до Статуту та плану роботизакладу. Виконання загальних виховних та освітніх програм - головна мета роботи групи продовженого дня.
У плані роботи на тиждень прописані основні режимні моменти та заходи,мета і завдання їх організації на кожен день.Основними напрямами планування є: збереження
здоров'я та формування здорового способу життя; забезпечення вихованості учнів.
Педагог-вихователь планує і організовує життєдіяльність учнів і здійснює їх виховання. Використовує різноманітні прийоми, методи і засоби навчання. Разом з медичним працівником забезпечує збереження і зміцнення здоров'я вихованців, проводить заходи, які б їх психофізичному розвитку, відповідає за їхнє життя і здоров'я. Організовує виконання режиму дня, надає їм допомогу в організації дозвілля, залучаючи їх до художньої творчості, гурткової роботи та до інших занять за інтересами.
В Опорному закладі працює 2 групи продовженого дня: для учнів 1 класу та учнів 2-4 класів.
Режим роботи групи продовженого дня
для учнів 1 класу
Понеділок, вівторок |
||
№п/п |
Час проведення |
Зміст роботи |
1. |
1250 -1300 |
Прийом дітей. |
2. |
1300-1330 |
Прогулянка (перебування на свіжому повітрі , ігри,екскурсії, змагання) |
3. |
1330-1400 |
Бесіди, читанняхудожньоїлітератури, відпочинок підмузику. |
4. |
1400 -1430 |
Підготовка до обіду. Обід. |
5. |
1430 -1450 |
Заняття за інтересами(настільні ігри, виготовлення аплікацій, сюжетно – рольові ігри) |
6. |
1450 -1500 |
Завершення роботи в ГПД .Повторення правил дорожньогоруху , прибиранняробочихмісць, збір дітей додому. |
Середа, четвер, п’ятниця |
||
№п/п |
Час проведення |
Зміст роботи |
1. |
1345 -1400 |
Прийом дітей. |
2. |
1400 -1430 |
Підготовка до обіду.Обід. |
3. |
1430 -1500 |
Прогулянка (перебування на свіжому повітрі , ігри, екскурсії, змагання) |
4. |
1500 -1520 |
Бесіди, читання художньої літератури, заняття за інтересами. |
5. |
1520 -1530 |
Завершення роботи в ГПД. Повторення правил дорожньогоруху, прибиранняробочихмісць, збір дітей додому. |
Режим роботи групи продовженого дня
для учнів 2-4 класів
№п/п |
Час проведення |
Зміст роботи |
1 |
13.00 - 14.00 |
Взаємозв’язок з класними керівниками. Прийом та організація учнів. Прогулянка на свіжому повітрі. |
2 |
14.00 – 14.30 |
Підготовка до обіду. Обід. |
3 |
14.30 – 15.30 |
Самопідготовка. |
4 |
15.30 – 16.00 |
Спортивна година. Відправлення учнів на автобус. |
5 |
16.00 – 16.30 |
Виховні заняття. |
6 |
16.30 – 17.00 |
Заняття учнів за інтересами. Індивідуальна робота з учнями. Розвиток читацьких та обчислювальних навичок. |
7 |
17.00 – 17.30 |
Інструктаж з БЖД. Відхід учнів. Співпраця з батьками. |
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com