Проблема, над якою працює методоб’єднання: «Розвиток креативного потенціалу учнів на уроках суспільно-гуманітарних предметів»

 

Керівник методоб`єднання -

Таранюк Ніна Іванівна

/Files/images/Слайд1.JPG


Методичне об’єднання ставить такі основні завдання на 2019-2020 навчальний рік:

 

1. Спрямувати роботу на забезпечення високого рівня викладання української мови та літератури, історії, іноземної мови, світової літератури, формування в учнів практичних умінь і навичок.

2. Навчати школярів користуватися всіма багатствами мовних засобів, формувати у школярів уміння і навички зв’язного усного і писемного мовлення.

3. Забезпечувати засвоєння учнями орфографічних та граматичних норм української літературної мови.

4. Удосконалювати форми і методи роботи на уроках української мови, української літератури, історії, світової літератури, творчо підходити до кожного уроку, впроваджуючи в практику досягнення педагогічної науки.

5. Систематично знайомитися та впроваджувати в практику сучасні освітні технології та інновації.

6. Регулярно проводити огляд новинок методичної та художньої літератури, періодичних видань.

7. Активізувати позакласну роботу з навчальних предметів, розвиваючи при цьому творчі здібності учнів.

8. Проводити індивідуальну роботу з обдарованими учнями і з невстигаючими учнями.

 

9. Використовуючи різні засоби, форми і методи навчання, виховувати в учнів любов до рідної мови, повагу до культури і традицій свого народу, інших народів світу.

Заходи з підвищення фахової майстерності вчителів:

1. Вивчення, вдосконалення та впровадження кращого педагогічного досвіду:

• кожному з членів методоб’єднання, що має власні педагогічні надбання чи високий рівень володіння певним питанням навчально – виховної роботи виступати із розповіддю про свій досвід на засіданнях методоб’єднання. Ознайомлювати колег з таким досвідом у ході проведення відкритих уроків, виховних заходів, взаємовідвідування уроків;

• на засіданнях методоб’єднання систематично ознайомлюватися з новинками психолого - педагогічної, методичної літератури, фаховими періодичними виданнями.

2. Проводити аукціон педагогічних ідей.

3. Проводити творчі звіти вчителів, які атестуються на вищу категорію та підтвердження вищої категорії.

4. Кожному вчителю працювати над виробленням особистого творчого почерку, створювати свою систему роботи.

Заходи по вивченню та підвищенню рівня знань, умінь, навичок учнів.

1. Використовувати у своїй роботі розроблені методики вивчення і визначення психолого – педагогічних , медико – фізіологічних особливостей особистості.

2. На уроках з предметів суспільно – гуманітарного циклу особливу увагу приділяти:

 - розвитку зв’язного мовлення;

 - збагаченню активного словникового запасу;

 - розвитку діалогічного мовлення;

 - удосконаленню якостей читання;

 - розвитку оперативної пам’яті;

 - формуванню духовної культури школярів.

3. Використовувати у роботі інтерактивні форми навчання.

4. Проводити на уроках індивідуальну та диференційовану роботу зі слабкими учнями.

5. Організовувати навчання як процес пізнання дилемного оточуючого світу і себе.

6. Оптимально урізноманітнювати методику навчальних занять, вдумливо практикуючи нестандартність їх форм і змісту.

7. Систематично знайомити учнів з народними традиціями, культурою українського народу.

8. Проводити позакласну роботу з учнями.

Проблемні питання, над вирішенням яких поглиблено працюють вчителі

Прізвище, ініціали вчителя

Педстаж

Результати останньої атестації

Проблема для поглибленого опрацювання

Форма звіту

 

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

Таранюк Н. І.

 

 

 

 

 

 

Бондарина Т. С.

 

 

 

 

 

 

Сулима С. В.

 

 

 

 

 

Поворознюк Н. А.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хахалина О. І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гайдук О. А.

 

 

40

 

 

 

 

 

 

27

 

 

 

 

 

 

 

28

 

 

 

 

 

41

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

34

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

Вища категорія

 

 

 

 

 

І категорія

 

 

 

 

 

 

 

Вища категорія. Старший вчитель

 

 

І категорія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вища

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І категорія

 

«Дослідницько-пошукова робота на уроках української мови та літератури»

 

«Викладання сучасної англійської мови на основі інтеграції та моделювання навчального процесу»

«Формування ключових компетентностей на уроках української мови та літератури» 

«Пошук продуктивних форм і методів викладання гуманітарних наук з метою виховання в учнів духовності і високої інтелектуальної культури»

«Підвищення ефективності уроку через використання новітніх технологій, з метою створення оптимальних умов для соціалізації учнів"

 

«Ефективність використання інтерактивних та проектних технології на уроках англійської мови»

 

 

 

Виступ на ШМО

 

 

 

 

Виступ на ШМО

 

 

 

 

 

Творчий звіт

 

 

 

Виступ на ШМО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Виступ на ШМО

 

 

 

 

 

Виступ на ШМО

 

Засідання № 1

Вересень

 

№ з/п

План засідання

Кому доручено

1

 

 

 

  

2

 

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

6

 

7

 

 

 

 

8

 

 

 

9

Проблемно-аргументований аналіз роботи ШМО учителів суспільно-гуманітарного циклу за 2019 – 2020 н. р.  та завдання і шляхи їх вирішення у 2019 - 2020 н. р.

 

Опрацювання нормативних документів та інструктивно-методичних матеріалів щодо вивчення навчальних предметів  у 2019-2020 н. р.

 

В зв’язку з поглибленим вивченням української мови завести два робочих зошити

 

Обговорення та затвердження плану заходів до Дня української писемності

Про підготовку та проведення І етапу

 

Всеукраїнських олімпіад із предметів суспільно-гуманітарного циклу та конкурсу знавців рідної  мови імені   П. Яцика.

Адаптація учнів 5 го класу до умов навчання у середній школі

Ознайомлення з вимогами щодо дотримання норм єдиного орфографічного режиму , методичними рекомендаціями щодо оформлення та ведення класних журналів

Методика проведення практичних занять з історії. ( З досвіду роботи)

 

 

 Обговорення та погодження календарного планування.

Керівник ШМО

 

 

 

 

 

Керівник ШМО

 

 

 

 

 

Учителі-предметники

 

 

 

 

Учителі-предметники

 

 

 

Учителі-предметники

 

 

 

Бондарина Т. С., Сулима С. В.

 

 

Сулима С.В.

 

 

 

 

Хахалина О. І.

 

 

 

 

 Члени ШМО

 

 

 

Засідання № 2

Листопад

 

№   

План засідання

Кому доручено

1

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

6

 

 

7

 

 

8

 

 

 

Обговорення і затвердження плану підготовки школярів до Всеукраїнських конкурсів учнівської творчості

 

 Доповідь «Формування в учнів на уроках зарубіжної літератури мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в контексті компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу»

 

 

Про підсумки проведення І етапу Всеукраїнських олімпіад із предметів суспільно-гуманітарного циклу та конкурсу знавців рідної  мови імені   П. Яцика.

 

 

Особистісно орієнтований урок з української мови та літератури. ( З досвіду роботи )

 

Про організацію роботи з учнями, які мають низький рівень мотивації до навчання

 

Про підготовку до атестації вчителів суспільно-гуманітарного циклу

 

Інформаційно-методична панорама (огляд новинок науково-методичної літератури, публікацій фахових видань)  

 

Сучасні підходи до впровадження НУШ.

Керівник ШМО

 

 

 

Поворознюк Н. А.

 

 

 

 

 

 

 

Заступник директора з навчальної роботи

 

 

 

Сулима С. В.

 

 

 

Члени ШМО

 

 

 

Члени ШМО

 

 

 

 Члени ШМО

 

 

Члени ШМО

 

 

 

 

Засідання № 3

Січень

 

План засідання

Кому доручено

1

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

 

Про результати участі учнів у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад

 

Презентація вчителями власних

педагогічних ідей. Захист інновацій.

Обговорення відвіданих уроків

 

Виховання духовності учнів на уроках суспільно-гуманітарного циклу та в позаурочний час. ( З досвіду роботи)

 

 Доповідь «Бінарний урок. Формування потреби різнобічного розвитку власних здібностей і нахилів в оволодінні сучасними методами оперування знаннями, вміннями використовувати сучасні інформаційні і комутаційні технології сучасних форм і методів НУШ »

 

Робота з обдарованими дітьми. Методи й прийоми навчальної мотивації учнів

 

Формування мовленнєвої та інформаційної компетентності учнів старшої школи на уроках історії. (З досвіду роботи)

 

Огляд навчально-методичної літератури та фахових видань

 

Керівник ШМО

 

 

Члени ШМО

 

 

 

Члени ШМО

 

 

 

Поворознюк Н. А.

 

 

 

 

 

 

 

 

Члени ШМО

 

 

 

Хахалина О. І.

 

 

 

 

Таранюк Н. І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Засідання № 4

Березень

 

План засідання

Кому доручено

1

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

5

 

   6

 

 

7

 

 

8

 

 

 

 

Аналіз матеріально-технічного забезпечення навчальних кабінетів предметів суспільно-гуманітарного циклу

 

Доповідь « Формування життєвих компетентностей учнів у процесі вивчення предметів суспільно-гуманітарного циклу шляхом використання технологій критичного мислення»

 

Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури.

(З досвіду роботи)

 

 

 

Зарубіжна література: проблеми, ризики та шляхи розвитку шкільного предмета.

(З досвіду роботи).

 

Обговорення взаємовідвіданих уроків

 

Про підготовку та проведення ДПА у 9 та 11 класах.

 

Про організацію повторення навчального матеріалу на уроках.

 

Огляд новин методичної літератури

 

 

 

Завідувачі кабінетами

 

 

 

Хахалина О. І.

 

 

 

 

 

Сулима С. В.

 

 

 

 

 

Поворознюк Н. А.

 

 

 

Члени ШМО

 

Члени ШМО

 

 

Члени ШМО

 

 

Хахалина О. І.

 

 

 

 

Засідання № 5

Травень

 

№   

План засідання

Кому доручено

1

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

5

 

 

6

 

 

 

 

Доповідь «Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури»

 

Про підсумки роботи ШМО у 2019 – 2020 н. р. Знахідки, проблеми, перспективи.

 

 

Аналіз роботи щодо реалізації ст. 10 Конституції України «Про мови…» та інших нормативних документів із питань розвитку та впровадження державної мови у 2019 – 2020н.р.

 

Звіти завідувачів навчальними кабінетами про проведену  роботу протягом 2019 – 2020  н.р.

 

 

 

 

Про організацію навчальних екскурсій і навчальної практики

 

Круглий стіл. Обмін досвідом з проблеми формування загальних та предметних компетентностей на уроках суспільно-гуманітарного циклу.

 

 

 

 

Сулима С.В.

 

 

 

Керівник ШМО

 

 

 

 

Керівник ШМО

 

 

 

 

 

Завідувачі кабінетами

 

 

 

 

 

 

Члени ШМО

 

 

Керівник ШМО, члени ШМО