ПРОТОКОЛ
25.08.2020р. № 10
с. Шляхова
засідання педагогічної ради Опорного закладу «Шляхівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Героя Соціалістичної Праці
Кузика Григорія Йосиповича »
Голова – Кравець Л.А.
Секретар – Щербата В.Г.
Присутні – 23 вчителів
Порядок денний:
1. Про дотримання протиепідемічних заходів в Опорному закладі та філіях в умовах адаптивного карантину ( інформація директора Опорного закладу Кравець Л.А.).
СЛУХАЛИ:
Кравець Л.А.,директора Опорного закладу, яка проінформувала педагогічний колектив про дотримання протиепідемічних заходів в Опорному закладі та філіях в умовах адаптивного карантину.
На виконання рішення позачергового засідання районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, протокол № 38 від 03.08.2020 р.,враховуючи дію на території України карантинних обмежень відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-СоV-2», Постанови головного державного санітарного лікаря України № 50 від 22.08.2020 «Про затвердження тимчасових протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», листа МОН від 05.08.2020 р. № 1/9-420 «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році», наказу відділу освіти Бершадської РДА № 75 від 11.08.2020 р. «Про діяльність закладів освіти з 1 вересня 2020 року в умовах карантинних обмежень», наказу № 104 від 12.08.2020 р. «Про підготовку Опорного закладу та філій до роботи з 1 вересня 2020 року в умовах карантинних обмежень», затвердити протиепідемічні заходи та дотримуватися виконання цих заходів на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби(COVID-19)(виступ додається)
ВИСТУПИЛИ:
Кибал Л.В.,сестра медична,яка проінформувала педагогічний колективпро заходи щодо профілактики захворювань на COVID-19 (виступ додається)
Бойко Н.М.,заступник директора з навчально-виховної роботи, яка ознайомила педагогічний колектив з режимом роботи закладу в умовах карантинних обмежень (виступ додається)
ВИРІШИЛИ:
1.Погодити графіки входу до приміщення Опорного закладу учнів та працівників закладу та затвердити наказом 25.08.2020р.
2.Погодити графіки уроків для учнів 1-4 та 5-11 класівта затвердити наказом 25.08.2020р.
3.Погодити графік харчування учнів у шкільній їдальніта затвердити наказом 25.08.2020р.
4.Затвердити Алгоритм дій в разі виявлення учня з ознаками коронавірусної інфекції.
5.Провести з учнями 1-11 класів інструктаж щодо запобігання поширенню респіраторних захворювань тапрофілактики захворювань на COVID-19
01.09.2020р.
6.Протокол засідання педагогічної ради оприлюднити на веб-сайті школи.
До 01.09.2020 року
Голова педради Л.А.Кравець
Секретар В.Г.Щербата
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com