НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж подобається відвідувати цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння.
Концепція нової української школи
Нова українська школа презентація
Опис ключових змін в оновлених програмах початкової школи
Навіщо сертифікація і чому вчителі її проходитимуть
Як батькам читати і розуміти новий Держстандарт для початкової школи
У МОН розповіли, як навчатимуть вчителів початкової школи
У МОН укотре спростували новину про триместри
Стали відомі деталі того, як вчитимуть дітей у пілотних школах
Пілотні класи працюватимуть за двома різними модельними програмами (ОНОВЛЕНО)
Стоп фейк: школа, а не МОН, вирішує, якою має бути структура навчального року
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА – БАТЬКАМ
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА – АДМІНІСТРАЦІЯМ ШКІЛ
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА – ВЧИТЕЛЯМ
«Нова українська школа» в Опорному закладі «Шляхівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
ім. ГСП Кузика Г.Й.»
Нова українська школа – це ключова урядова освітня реформа. Її головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учнямне тільки знання, а й вміння застосовувати їх у житті.
Зокрема до навчання в «Новій українській школі» за рахунок батьківських коштів було проведено ремонтні роботи: пофарбовано підлогу , двері, дошку, придбано жалюзі. За рахунок держави придбано сучасні одномісні парти для учнів, а також набори LEGO для кожного школяра,дидактичні матеріали, ноутбук, шафу, телевізор.
Вчителями початкових класів було створено освітнє середовище. Особливістю ж навчального процесу є те, що дітки сидять мобільними партами, які легко переміщуються на різний вид роботи. На партах у них завжди є кольорові і прості олівці, якими пишуть і малюють на уроках. Основною відмінністю процесу навчання є те, що діти по суті самі у
мікрогрупах повинні віднаходити знання.
Розпочинається кожен день із обов’язкової частини – ранкової зустрічі. Діти разом із вчителем сідають колом, вітаються. Сплітаємо павутинку побажань Повідомляємо щоденні новини.
А далі йде робота в групах
– Спершу думали, що це не реально навчити маленьких діток працювати у групі, але, як виявилось, це насправді можливо. В своїй роботі з дітьми вчителі використовують різноманітні ігри.
Завдяки інтегрованому курсу «Я досліджую світ», діти, не помічаючи цього, вчаться читати, рахувати, писати, порівнювати Для запобігання втоми учнів я використовую різноманітні руханки. Допомагає у роботі використання ІКТ.
Цікавою є методика «крісло автора» – це коли діти разом ізбатьками за бажанням презентації або ж просто розповідають, де були, що бачили, ставлять найрізноманітніші запитання. Різноманітними формами подачі матеріалу вдається зацікавити дітей – іграми, творчістю, театралізацією. За допомогою конструкторських наборів діти з захопленням складають різноманітні фігури.
Загалом, кожен вчитель може імпровізувати на уроці, адже бачать свій клас, знає потенціал своїх дітей, і діти вчаться завдяки інтеграції. Це цікаво і дітям, і вчителям. Сенс оновлення програм ґрунтується на тому, щоб отримані учнями знання були максимально використані в майбутньому практичному житті. А ще молодші школярики переконалися, що у їхньому рідному класі панує демократія, цінується дружба, співпраця, бажання допомогти, командно-групова робота, коли кожен має право на свої думки та припущення, і хоча вони не завжди правильні, проте активність і бажання розвиватись – це важливо. Повсякденне навчання стає щодень новим, цікавим та успішним.
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com